czwartek, 23 stycznia 2014

Wietrzenie magazynów Ikea czyli ty tu urządzisz

Tak, marzenia się spełniają i to w najmniej oczekiwanym momencie. Moje gdy są poza zasięgiem finansowym, nagle przecenione o 50% stają się osiągalne. Znudzeni zimową aurą, pojechaliśmy na gofry i hot dogi,  do gdańskiej Ikea. Oniemiałam gdy zobaczyłam ceny mebli i dodatków, które będąc towarem po-ekspozycyjnym tudzież końcówką serii, zostały przecenione o 50% a nawet 70%. Tym o to sposobem stałam się posiadaczką stołu Liatorp, który nieśmiało podziwiałam na blogu Izy z Domowego Zakątka. Stół jest rozkładany więc pasuje na rodzinne uroczystości, zgrabny i idealnie wpasował się w nasze niewielkie 4 kąty. Również stołki pasują do niego jak zrobione na wymiar, ładnie chowają się pod blatem. Jakiś czas temu, w okresie przedświątecznym udało mi się również kupić ramki Ribba, także z dużym rabatem a wczoraj do kolekcji dołączyła lampa z ekpozycji, która nareszcie będzie pasowała do wystroju naszego przedpokoju. Stołki również kupione były w dużej przecenie jako produkt dnia. A teraz ciesze się z moich nowych i okazyjnych nabytków jak małe dziecko. Do końca miesiąca nie wychodzę w miasto gdyż istnieje ryzyko, że ,,puszczę naszą rodzinę z torbami''. Jestem łowcą okazji i czasem gdy do czegoś wzdycham dniami, tygodniami, miesiącami staje się być w końcu w moim zasięgu. A tak prezentuje się całość.








P.S. Zima, zima, zima, pada, pada śnieg a moim dzieciom ukradli sanki, eh...

27 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda przepięknie. Ależ wspaniale, że udało Ci się tak okazyjnie je upolować.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna okazja! Ja byłam w gdańskiej IKEA 31 grudnia jak jechałam z rodziną na sylwester Polsatu, ale na taką przecenę nie udało mi się niestety trafić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kasami po lewej stronie lub przed kasami po prawej stronie są zwykle wyprzedaże, warto tam zaglądać, nasz stół leżał w 3 luźno rozrzuconych paczkach, niezauważony jako ostatni wśród sterty innych: ramy łóżek, biurka, szafki łazienkowe, kuchenne itp. Wygrzebałam i mam 50% tańszy :-). Były też piękne krzesła czarne ze 199 zł na 100 zł, które zawróciły mi w głowie ale nie są mi potrzebne, szafka Hemnes pod umywalkę za 80 zł, dywany w paski po 29,99 zł, biurko hemnes za 400 zł i inne, które gdybym miała budżet i dom z pustymi pokojami z chęcią bym przygarnęła. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Hemnes pod umywalkę za 80zł? Nie mów jeszcze, że biały... bo zaraz po niego jadę :)

      Usuń
    3. Tak biały z dwoma szufladami, byliśmy około godziny 18:00, po-ekspozycyjny ale w bardzo dobrym stanie, już złożony, zadzwoń może się jeszcze nie sprzedał, obsługiwał wczoraj Pan o imieniu Gandalf, na niego można się powoływać bo pracuje na tym dziale. Nam nie zmieściłby się do niej syfon od baterii. Pozdrawiam. Okazji była cała masa, np. słupek hemnes ten nieco mniejszy do łazienki 100 zł z 199 zł, stał w kartonie pod ścianą. jeśli interesują Cie artykuły do łazienki.

      Usuń
  3. Jest okazja, trzeba korzystać!! Zazdroszczę, że do Ikea jedziesz na kawkę. Ja mam dwie godziny jazdy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 10 minut drogi autem. Jestem tam częstym gościem i poluje na okazje.

      Usuń
  4. to sie nazywa fart !ten stol jest pirkny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wzdychałam do niego rok czasu albo i dłużej :-).

      Usuń
  5. Uwielbiam zakupy w IKEA :) i zawsze podobał mi się ten biały stół,ale niestety mam inny,który dostałam w spadku
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym miała do ikea 10 minut samochodem to też pewnie puściłabym rodzinę z torbami, a tak bywam tam 1-2 razy w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wnętrza i jak miło, że udało Ci się w tak dużej promocji kupić tak fajne rzeczy :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. poprzednie mieszkanie całe urządziliśmy z działu wyprzedaż. trzeba często do nich zaglądać.
    grattuluję zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Wam dziewczyny zazdroszczę tej IKEI. Ja do najbliższej w Krakowie mam 180 km. Ale z drugiej strony to dobrze, bo nie wiem czy wytrzymałby to mój budżet.
    Pozdrawiam ciepło
    Dorota
    www.domekdorotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie okazję to i ja lubię, zresztą u mnie wszystkie meble z promocji stoją hihi ;)

    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten stół jest swietny.Bardzo mi się podoba...Szczęściara z Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ! uwielbiam sklep Ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję że trafię na coś ciekawego we wtorek w krakowskiej Ikei ....
    Świetny stół, fajnie, że udało ci się tak okazyjnie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko świetnie się prezentuje, tylko pozazdrościć.
    Aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. My również rozglądam się za nowym stołem ...chociaż trudno rozstać mi się z obecnym .Przy rozłożonym mogę ugościć sporą część rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. trafiłam przez przypadek tu do Pani i już wiem że będę stałym czytelnikiem:) tym bardziej że młodsza latorośl Państwa nosi to samo imię ;) serdecznie pozdrawiam

    ps. świetny pomysł z tym aneksem, czy może mi Pani napisać ile metrów ma ten pokój?

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne i bardzo przytulne mieszkanie:) trafiłam tu przypadkiem i bardzo się cieszę.
    bardzo mi się spodobał te pomysł z aneksem i ciekawi mnie jakiej wielkości jest pokój??

    OdpowiedzUsuń
  18. ale zima u Was :-)
    pięknie urządzone mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mała, ale ciekawie i funkcjonalnie zagospodarowana przestrzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupie taki stół! Cudownie tam u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...