czwartek, 21 kwietnia 2011

Little Princess-dodatki z pokoiku trzylatki

Od jakiegoś czasu fascynują mnie dodatki do pokoju dziewczynki w stylu Little Princess. Te w kolorze bieli, różu i fioletu, delikatne i słodkie podziwiam niemal codziennie, przeglądając strony internetu. Na półkach sklepowych niestety nie ma zbyt dużego wyboru jeśli chodzi o te w dobrym stylu i guście. Ceny też często przyprawiają mnie o ból głowy. Jednakże czasem udaje się wyszukać coś ciekawego, ładnego i w okazyjnej cenie. Na takie okazje czatuję i fakt kupienia ładnej rzeczy za niewielką cenę sprawia mi wiele radości.

Narzuta wreszcie i nareszcie dotarła i prezentuje się na Amelkowym łóżku bardzo ładnie. Kupiona za 3/4 ceny. Do tego komplet pościeli kupiony przeze mnie jakiś czas temu w okazyjnej cenie z wysprzedaży -70%





5 komentarzy:

  1. Cudna!!!! Ciotka informuj mnie o takich okazjach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet dla małej księżniczki! Zyczę pogodnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty moja wyjadaczko okazji poluj mi na tą ramkę na zdjęcia :))) a narzuta śliczna ale to już na GG pisałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 18, 2011

    Prześliczny pokoik córeczki, niesamowite detale !Gratuluje gustu:)A w narzucie się zakochałam, gdzie Pani znalazła to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa: narzutę można kopić na allegro http://allegro.pl/cepeliada-baletnice-narzuta-dwustronna-145x220cm-i1609685083.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...