środa, 25 maja 2011

Lawendowy woreczek i kartka z życzeniami

Wielkimi krokami zbliżają się ważne dla każdego dziecka dni, mam na myśl Dzień Matki i Dzień Ojca. Mnie i moją rodzinę dzieli około 350 km drogi, mimo to staram się nie zapominać o tych małych wielkich świętach. Dzięki moim rodzicom jestem tu i teraz i wiele im zawdzięczam. Te dni pełne są dla mnie refleksji i dziecięcych wspomnień a od jutra zapewne też wzruszeń z racji przedszkolnego przedstawienia, które odbędzie się na cześć moją i innych mam. Od kilku dni myślałam o tym czym mogę obdarować mamę i tatę i wczoraj w ferworze artystycznej weny powstały dwa drobiazgi mojej twórczości (lawendowy woreczek z suszkami i kartka z życzeniami hand made), do których dołączę niespodziankę. Mam nadzieję, że przypadną im do gustu, włożyłam w nie moje serce a to chyba najważniejsze bo za wszystko inne można przecież zapłacić kartą Visa czy Mastercard he,he.


5 komentarzy:

  1. PIĘKNE - szczególnie ta kartka przypadła mi do gustu bo sama się w takich lubuje - jestem pewna że rodzice będą zadowoleni. Taki własnoręcznie przygotowany prezent to jest właśnie TO, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudenka :) Uwielbiam wszystko co ma motyw lawendy :) Pozdrawiam slicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 25, 2011

    Czekam na prezencik:)))moja artystko :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...