piątek, 9 grudnia 2011

Pokój dziecięcy w wersji IKEA

Drugi bardziej skromny i delikatny oraz uniwersalny pomysł na urządzenie pokoju moich pociech zapewne wyjadaczkom ,,Ikeowskich'' aranżacji jest dobrze znany. Seria Hensvik jest dosyć przyzwoita jeśli chodzi o jakość, cenę i wygląd estetyczny. Łóżko naszej pierworodnej jest nie do zdarcia a resztę meblowych akcesoriów z tej serii ładnie komponowałoby się z tym, co z Ikei już posiadamy. Co więcej, IKEA znajduje się 10 minut drogi autem od naszego domu, wszelkie reklamacje są rozpatrywane w trybie natychmiastowym więc nie byłoby problemu gdyby ewentualnie przy braku szczęścia trafił się nam jakiś bubel. Jedyny minus, który dostrzegam to ich powszechność ale myślę, że poprzez odpowiednie dodatki można nadać im swój niepowtarzalny charakter. Zależy mi aby w pokoju zapanował ład i porządek, przy ograniczonej przestrzeni to bardzo ważne, by pozbyć się niepotrzebnych gratów, zabawek i gadżetów.

To łóżeczko jest bardzo podobne do tego, które miała Ami jak była maluszkiem.


 Biurko nie do końca spełnia moje oczekiwania. Gdyby ktoś miał namiary na jakiś ciekawszy model, to proszę o sugestie.
P.S. Żeby nie było tak monotematycznie, postaram się by kolejny post był nie co bardziej świąteczny. W końcu tę magiczną świąteczną moc czuć już wokół a szczególnie na stronicach waszych blogów. Przy odrobinie mobilizacji może i mi się uda wprowadzić troszkę świątecznego klimatu w nasze 4 kąty.

2 komentarze:

  1. A mi tam podoba się temat :) Widzę, że ostro planujesz już domowe zmiany... ja też muszę zacząć. Moje dziewczyny już panny, mają ''starszy pokój'' na poddaszu, a tej w brzuszku, która okazała się właśnie trzecią dziewczynką muszę uszykować pokoik na dole przy naszej sypialni. Ala ma lat 7,5 Jula 6 więc już w sumie wypadłam z rytmu łóżeczkowego ;) Dokładnie rok temu szykowaliśmy im pokój http://blogm-moemagda.blogspot.com/2010/12/poddasze.html a teraz kolejny czas zacząć :) Szczerze zazdroszczę bliskości IKEI ode mnie to jakieś 4 godziny jazdy :( Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze dzieciątko będzie miało na pewno piękny pokoik:)))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...