niedziela, 12 lutego 2012

Moja 30-stka

Trudno mi w to uwierzyć, że już nie -naście i nie -dzieścia lecz okrągłe trzydzieści wybił dziś mój zegar biologiczny. Kiedyś gdy byłam jeszcze nastolatką a więc dawno temu, ludzie mający 30 lat wydawali mi się tacy starzy a teraz sama dźwigam na barkach te 3 razy 10. Oczywiście żartuję, jest dobrze, to przecież kwiecie wieku a pewnie zanim się obejrzę przekroczę kolejny próg czyli 4 razy 10 nazywany czasem kryzysem wieku średniego i będę bogatsza o kilka siwych włosów i zmarszczek. I tu od razu przychodzi mi na myśl film 39,5... Na bieg czasu nie mamy wpływu a najważniejsze to żyć zgodnie z zasadą carpe diem i chwytać z tych mijających lat to, co najlepsze aż do wieku sędziwego.
Świętowaliśmy tylko we troje, był szampan dla dzieci czyli taki bez procentów, tort mojej twórczości oraz prezenty. Od córki, która sama wyglądała jak urodzinowo-walentynkowy prezent otrzymałam bukiet wiosennych żonkili i laurkę, od męża natomiast kolczyki więc prezent 100% trafiony w gust, bo ja niczym sroczka uwielbiam wszelkiego rodzaju błyskotki. Dziękuję znajomym i rodzinie za moc życzeń- jest mi niezmiernie miło.
P.S. Życzenia w stylu mojego męża cyt.: w Afryce to mogłabyś już w tym wieku być babcią. No tak na szczęście żyjemy w Europie he,he.

Torcik mojej twórczości

Prezenty urodzinowe, skromne ale trafione w gust i od serca

Moja duma czyli córka pierworodna w sukni karnawałowej w oczekiwaniu na tort i szampana





20 komentarzy:

  1. 100 Lat i Spełnienia Marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj:) coreczka slicznie wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne życzenia!!!! Znam ten ból jak kończy się dzieścia, przechodziłam to 3 lata temu :))) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całego serca oczywiście spełniania marzeń życzę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika jeszcze raz 100 LAT!! Spelnienia marzen,samych slonecznych dni w zyciu u boku Twojej Trojki i zdrowia, zdroweczka!!!
    Fajnie napisane. Moje 30 w czerwcu i szykuje sie dosc spore swetowanie i juz snuje pierwsze plany, aby to dobrze zorganizowac... . Stare jestesmy... :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto Lat!!!
    Moje 3x10 w przyszłym miesiącu, jakoś tak czuję, że to będzie pewien przełom, mam nadzieję, że na lepsze ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji jedynych i niepowtarzalnych urodzin!:) Torcik zrobiłaś bardzo ładny:) Śliczną masz córeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo usmiechu i spelnienia marzen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia wygląda jak najpiękniejsza walentynka,a torcik bardzo apetyczny.
    Życzę wszystkiego naj, naj! Ja już za 6 miesięcy dołączę do grona 30stek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego, wszystkiego najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana...
    wszystkiego naj...
    szczęśliwego rozwiązania i zdrowego Dzidziusia :)
    Ja trzydziestkę obchodziłam w maju...
    teraz zaczynam odliczanie od 1 ;)
    Buziaki M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana!! Wszystkiego co najlepsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :) mnie 30 czeka za rok ... jestem u Ciebie pierwszy raz, bardzo mi się podoba. Pozwól, że się zadomowię :) Masz śliczna córcię :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja 30 już za mną i trochę mi smutno, że to już nie dwadzieścia, no ale czasu nie cofniemy a powinniśmy go dobrze wykorzystać. Życzę Ci przede wszystkim zdrowia i szczęśliwego rozwiązania, abyś zawsze miała uśmiech na twarzy i była szczęśliwa pośród Swoich najbliższych:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. amelica jaka sliczna. sto lat staruszko moja

    OdpowiedzUsuń
  16. Dominika, wszystkiego najlepszego! Niech się spełni to, o czym marzysz:)
    Amelka wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego raz jeszcze.
    P.S.
    Amelka pięknieje w oczach...

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę późno, ale bywam nieczęsto ostatnio wszędzie, kochana piękny wiek, którego ukoronowaniem będzie niebawem malutka dziewuszka ;))
    Dużo zdrówka dla Was ;)) !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wszystkie przemiłe życzenia, aż jest miło chociażby ze względu na was kończyć te 30 lat.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...