sobota, 18 lutego 2012

Niech żyje bal...

Niech żyje bal, bo to był nad bale...Bo rozpatrzeniu wielu wariantów, postanowiłam przebrać córkę za różyczkę. Była więc opaska z ważką i różami we włosach zastąpiona po jakimś czasie spinką różyczką (gadżety przerobione przeze mnie na użytek balu z tego, co posiadałyśmy w domu), krwisto czerwona suknia a na niej biedronka i burza loków. 




Świetna zabawa dla maluchów a nawet dla ich rodziców a do tego w doborowym towarzystwie. Amelka wraz ze swoją przyjaciółką Hanią wywijała na parkiecie esy floresy, dziewczynki brały udział w pokazie mody, córa zagrała pierwszoplanową rolę w ,,spektaklu teatralnym'' czerwony kapturek i bezawaryjnie sobie poradziła a ja dostałam epizodyczną rólkę sowy w bajce Królewna Śnieżka, a śmiechu było przy tym co niemiara. Z tym moim brzuchem rola strzelona w dziesiątkę. Hania i Ami biorąc udział w wielu konkurencjach, w ramach nagród, zgarnęły krocie słodyczy. Szczęśliwe wróciły do domu, ach dzieckiem być.

Pokaz mody 

Przedstawienie Czerwony Kapturek




I tańce połamańce


10 komentarzy:

  1. No i super...ależ Amelka jest fantastyczna;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. AMELKA BRYLOWAŁA NA PARKIECIE, ŻE HO! HO! NA PEWNO ZOSTAŁA KRÓLOWĄ BALU ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amelko ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję w imieniu Amelki;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczynka! i w ogóle się nie wstydziła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac, ze rozyczka bawila sie znakomicie!!! Smiem twierdzic, zr tak dobrze jak ciocia wczorajszego wieczora ;) super Amelko! Mama i ciebie wypatrzylam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No istnie cudny bal:)))A córa wygląda oszałamiająco:))
    A co do lali to poczekajcie do lipca:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tego bloga trafiłam szukając przepisu na ciasto marchewkowe bo koleżanka mi poleciła. Wypróbowałam ciasto z Twojego przepisu i jestem oczarowana, przede wszystkim tym ze jest takie przyjemnie wilgotne. Pyszne:))
    Ładnie tu, na tym blogu:) Amelka jaka urocza. Widze ze tez jestes w ciazy. Nawet w podobnym okresie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna modelka:) i obyta z publicznością:)
    Miszko, masz prześliczny banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) już od jakiegoś czasu Was podglądam. Też jestem mamą dwóch dziewczynek (Amelka mieszka jeszcze w moim brzuszku ;-) ). Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...