piątek, 31 sierpnia 2012

Drewniana skrzynka- insipracje

Jestem pod wielki urokiem umiejętności tworzenia przez ludzi wyobraźni, tych z artystyczną duszą i pokładami talentu, czegoś z niczego. Czasem wystarczy kilka inspiracji i głowa pełna pomysłów oraz troszkę wolnego czasu i samozaparcia, by stworzyć coś oryginalnego i za niewielkie pieniądze. Od pewnego czasu, wertując stronice wnętrzarskich gazet oraz waszych blogów, poszukiwałam inspiracji na stworzenie własnego pojemnika na gazety/czasopisma/prasę. Najbardziej do gustu przypadł mi pomysł z wykorzystaniem drewnianej skrzynki. Na swój gazetnik mam już pomysł, wkrótce pokażę wam efekt końcowy. Dla chętnych i lubiących małe lub większe wyzwania przedstawiam instruktarz, który jest bardzo pomocny w wykonaniu gazetnika klik. O to kilka inspiracji, które mnie natchnęły do własnych poczynań w kierunku zrób to sam.

 klik

19 komentarzy:

  1. Miszka, super pomysły na te skrzynki, sama o podobnej myślę, dzięki za inspiracje!
    pozdrowienia cieplutkie ślę,

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem Ty też jesteś wśród osób o wiekim talencie do upiększania życia i otoczenia, w którym ono płynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu u Pani! Wspaniałe zdjęcia i ciekawe inspiracje!
    Warto skorzystać z pomysłu na skrzynki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te skrzynie!!! Też muszę taką mieć:))) Dzięki za linka z instrukcją, na pewno się przyda:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na kółkach ;D cudowna skrzynia :) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe inspiracje,pozwole sobie zanotowac:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł jest super :) Tez mi się spodobał już jakiś czas temu i to do tego stopnia , że już nawet mam skrzynię :) Chyba w przyszłym tygodniu się za nią wezmę :) Jestem ciekawa Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miszko, podobnym tematem zaprzątam sobie głowę. Niby wizja nowego gazetownika już się wyklarowała ,ale czekam na półprodukty ;)

    Pochwal się swoimi dokonaniami stolarskim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobaja mi sie te rozwiazania a zrobione hand made cieszyc beda oko podwojnie. Mam fajna drewniana skrzynke, ale postawilam ja w regal ten pelniacy funkcje barku i trzymam w niej winko. Sylwia dostala identyczna od mojej kumpeli -pokazywala ja chyba na blogu. Gdyby zamontowac kolka dodac napis magazine... pomysle kiedys... Tymczasem mam ten kosz przy kominku i przy tv chyba jeszcze tego nie pokazywalam... Stoi drewniany bialy segregator z czarnym napisem MAGAZINE wiec poki co wystarczy. Czekam na Twoje rekodzielo! Wymiary kominka to - 70x20x110,5

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie jeden z lepszych pomysłow recyclingowych jakie widzialam ostatnio:)czekam z niecierpliwością na Twoj makeover:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie u Ciebie w mieszkaniu, pozwól że się rozgoszczę :)
    Zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  12. ten post dla mnie właśnie robię skrzynkę dla siebie :)))
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne propozycje a ja czekam na Twoj efekt końcowy, widzę że Ty juz super zorganizowana że starcza czasu na wszystko a więc tak trzymaj. U nas jutro wielki dzien - rozpoczęcie roku szkolnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniałe rozwiązania ;D już od dawna się czaję na takie cuda i w końcu zrobię coś skrzynkowatego ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno mnie u ciebie nie było, ale wpadam , podczytuje i uciekam, bo czas u mnie na wymarciu, l dlatego podziwiam Cię, że się pojawiasz pomimo nowych obowiązków które przyszły wraz z małym ślicznym bobasem ;)), świetna skrzyneczka !
    Ciekawa jestem jak tam Twoje zdrowie, po ciąży, czy nadal masz względny spokój ze swoja chorobą.
    uściski ślę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Co do kominka, pisz jak bedziesz miala pytania. Tego rozmiaru co moj jest chyba najlepszej wielkosci i fajnie dekoruje i nie zagraca. Konrad Sylwii tez chce taki zrobic, mierzyl, rysowal jak byl wiec to na pewno mebel do zrobienia. Dla mnie dusza naszego pokoju. :) Wianek na pewno wyszedl swietnie. sylwka tez zrobila taki ze zwyklego wianka. Ma jeszcze zamontowac swieczniki. Czekam na foto tego Twojego. Nowe, biale meble odmienia pokoj mowie Ci bedzie to calkiem nowe pomieszczenie. Na ktore sie decydujesz? Hemnes czy cos w tym stylu czy bardziej nowoczesne jak nasze? Ja w Holandii widzialam niewiarygodnie piekny przedpokoj... Ale moje chyba tak szybko nie namowie ten nasz jest w miare nowy ech... W pazdzierniku moze zmienimy lozko Mai, ciagle cos. Zeby to tak z nieba lecialo... ;) O pracy opowiemn wiecej jak bedziemy pisaly... Jestem zadowolona :) milego popoludnia i ucalowania dla panienek!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne inspiracje! aż mam problem, żeby się zdecydować, która najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta skrzynka z przedostatniego zdjęcia mieszka u mnie w domu;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...