czwartek, 5 grudnia 2013

Pastelowy pokoik moich córek

Pokój moich dzieci był remontowany ponad półtora roku temu. Od tej pory nie co się w nim zmieniło. Kolorystycznie odbiega on od pozostałych pomieszczeń, pokój jest bardzo dziewczęcy i pełen pastelowych, wesołych barw. Został przemeblowany gdy Malwinka wyrosła z kołyski i stała się właścicielką łóżeczka. Wymieniłam dzieciom pojemniki na zabawki z blado różowych na turkusowe, komodę przemalowałam na biało, kącik nad biurkiem został zagospodarowany wedle potrzeb zerówkowicza a półka na talerze znalazła tu swoje zastosowanie jako kącik czytelniczy. Uwielbiam książki, które czytałam gdy byłam mała, więc nie mogło tych kultowych pozycji zabraknąć również tutaj: Dzieci z Bullerbyn, Pinokio, Miś Uszatek czy Puchatek, Baśnie Andersena, Braci Grimm, wiersze Tuwima czy Marii Konopnickiej oraz inne. Wymieniliśmy również za namową Ami sznurkowy dywan na ten fikuśny.  Półeczki z drewnianymi akcesoriami, które wisiały nad kuchenką zdemontowaliśmy, gdyż były one ulubionym miejscem do wspinaczek najmłodszej latorośli. A tak prezentuje się całość po delikatnym tuningu, motywem przewodnim nie są już tylko groszki ale kolory: róż, turkus, zieleń i mięta w towarzystwie bieli.

Tu ład, umiar i nienaganny porządek czyli strefa małego człowieka- Malwi





A tu część pokoju, w której widać charakter i upodobania starszej córki Amelki

Ozdoby świąteczne średnio tu pasują ale Ami tak bardzo chciała mieć je w swoim pokoju a to jedyne miejsce gdzie nie sięga mały ludzik.


A tu mały bzik myśli od czego zacząć tu bałaganić?





 A tu przed narodzinami Malwinki tuż po remoncie klik

28 komentarzy:

  1. Śliczny... typowo dziewczęcy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy pokój dziewczynek, na pewno są zachwycone!! Super wykorzystałaś półkę na talerze, idealnie pasuje nad łóżko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie:) najbardziej urzekła mnie pólka w ścianie koło łóżeczka z turkusowymi pojemnikami- wygląda jak okno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama chetnie bym zamieszkała w tak bajkowym pokoiku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :)))))))))
    fajnie widać różnicę wiekową dziewczynek w wystroju ich kącików :)
    też miałam z siostrą jeden pokój, a każda z nas urządzała swoją część po swojemu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny....marzy mi się taki dla mojej Oli...ech kiedy to będzie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają :-) Powodzenia

      Usuń
  7. Bajkowo! Fajny podział pokoju dla dwóch dziewczynek - każda ma swój świat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od zawsze zachwyca mnie ten pokoik. Widać w nim życie. Obecność dzieciaków.
    PS. Malwinka już taaaaka duża???Przecież dopiero co się urodziła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu jaka ona juz duza i sliczna jest, widze,ze i kroliczki od nas sie uchowaly i maja swoje miejsce :) Pokoj sliczny,buziaki dla was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak miło Cię widzieć, jak Ci kiedyś pisałam uwielbiam takie tildowskie hand made, miła pamiątka od Ciebie a i lepiej się prezentuje niż kucyk Pony czy lalka Barbie a takimi abakami bawi się Ami :-). Malwi 18 grudnia kończy 1,5 roku, rzeczywiście rośnie jak na drożdżach. Buziaki

      Usuń
  10. bardzo milusi pokoik. cudne kolory, bardzo dziewczęce. podoba mi się rozdzielenie stref i ta przestrzeń pozostawiona do zabawy. . a po co ta dodatkowa barierka na łóżeczku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córa mając 10,5 miesiąca wyszła z wanny narożnej w czasie kąpieli gdy przygotowywałam jej piżamkę tuż obok, kończąc 13 miesięcy nauczyła się wychodzi z łóżeczka górą i to stał się jej ulubiony sposób na ewakuację z niego więc sama rozumiesz, kwestia bezpieczeństwa.

      Usuń
    2. dzięki, zapamiętam na przyszłość.
      cudny nowy banerek!

      Usuń
  11. fajnie odsłodziłaś ten pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, ten róż na ścianach taki stonowany, pudrowy. Komoda na biało i ta szafka na talerze super się prezentują. I ozdoby świąteczne właśnie pasują w tym miejscu :) dywanik mają dziewczyny cudny. Cały wystrój tworzy jedną spójną całość, a mimo to są i strefy. Detale idealnie dobrane, obrazki itd :) Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny pokoik, bardzo nastrojowy i słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny dziewczęcy pokoik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie urządzany a każdym calu, bardzo ciekawie rozwiązałaś strefy dla każdej z dziewczynek... Całość prezentuje się świetnie... Poprzednie wersje też bardzo mi się podobały, zmieniasz pokój bardzo funkcjonalnie oraz gustownie wraz z wiekiem dziewczynek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny kolor ścian. Co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety jak a Malwinka już duża. To niesamowite. Dopiero co mieszkała pod Twoim serduszkiem, a tu już taka duża dziewczynka. Pokoik prześliczny. Widzę, że półka na talerze teraz tutaj znalazła swoje miejsce. Pięknie wygląda. Mnie tam te ozdoby pasują. Jest tak dziecięco, radośnie i kolorowo.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładniutko i przyjemnie. Malwinka THE BEST! Śliczna dziewczynka :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny pokój. Idealny dla małych królewien :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten pokoik jest cudowny! Wszystko, dosłownie wszystko mi się w nim podoba :) Łóżeczko i szafa Amelki są sliczne, bardzo podoba mi sie tez ta szafeczkowa kuchenka- no wszystko jest idealnie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Oliwka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...