środa, 29 października 2014

Home sweet home cz. 2

Nawiązując do poprzedniego tematu chciałam pokazać wam nasze mieszkanie w odsłonie drugiej. Lubię spędzać w nim czas i do niego wracać jednakże gdzieś w głowie kłębią się myśli i marzenia o domku jednorodzinnym, takim z kominkiem, najlepiej gdzieś nad morzem. Bardzo podobają nam się domki dwurodzinne w Gdyni Kosakowo, może kiedyś tam zamieszkamy? 
Nasze mieszkanie nie jest wystylizowane, jest takie jak na co dzień, praktyczne i czyste, sprzątam codziennie i czasem mam wrażenie, że za sprzątam się na śmierć ale tak to bywa gdy targa mną wewnętrzne ADHD i ma się w domu małe dzieci. Nie potrafię regenerować się i odpoczywać w bałaganie. Czas gdzieś ucieka między palcami, w mgnieniu oka a ja należę do takich osób, którym go wciąż mało. Mogę śmiało powiedzieć, że rzadko się nudzę. W pokoju moich pociech nic się nie zmieniło, toaleta także pozostaje mimo planów metamorfozy bez zmian. Dla ciekawych zapraszam do postów wcześniejszych.
Pozdrawiam
Dominika










11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Wasze mieszkanie :) Ja też cały czas sprzątam i sprzątam i też inaczej nie potrafię. Nawet rozpatruję to w kategoriach mojego hobby ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. Masz w miniaturkach obok jakiś nieaktualny link, albo coś, bo ostatnią notkę u mnie masz widoczną sprzed roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie mogę dodać twojego aktualnego adresu bloga do ulubionych, jest komunikat, że błąd adresu url, który nie może być wyświetlany w czasie rzeczywistym. Nie wiem czemu :(?

      Usuń
  3. czyściutko! ani grama kurzu :)
    strasznie podoba mi się Twoja podłoga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardzo przytulnie u Ciebie i tak widać, że "po Waszemu":)) Zadbałaś o każdy szczegół, aż miło popatrzeć!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno spełnią się Twoje marzenia o własnym m :) A w tym masz tak przytulnie... i czyściutko ;) Ja też mam manię sprzątania... ale lubię to, jedno z zajęć, które mnie odpręża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własne M już posiadam, czyli to które prezentuję na blogu z ogródkiem przydomowym, marzę o domu rodzinnym gdzieś nad morzem, z kominkiem, uwielbiam Gdynię i Rewę i to byłaby świetna miejscówka. Pozdrawiam

      Usuń
  6. bardzo lubię wasze mieszkanko. tak przyjemnie i domowo. piękne foty nad kanapą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miszko, zauważyłam że dopełniłaś całość granatowymi dodatkami. Fajnie wpisały sie w wnętrze!
    Mam podobne zdanie na temat sprzątania i odpoczynku;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...