piątek, 31 października 2014

Wizualizacja wnętrzarskich marzeń

Wizualizacja marzeń pomaga w ich realizacji i doskonale się z tym zgadzam. Czasem wydaje nam się, że coś czego pragniemy lub do czego dążymy jest nieosiągalne lub trudne do zrealizowania ale mimo to, nie powinniśmy z tego rezygnować. Ambicje, plany czy upór maniaka w dążeniu do celu, to cechy które cenię nie tylko u siebie ale i u  innych. Narzekania czy bierną postawę rezygnacji warto schować na potem, korzystać z różnych wariantów rozwiązań. Niektóre plany trzeba odłożyć na później, zrezygnować z nich na rzecz innych ale w perspektywie upływu czasu nie zapominajmy o nich i nie spychajmy na margines życia. Dotyczy to nie tylko mieć ale i być, nie tylko sfery materialnej ale i emocjonalnej, duchowej. Dziś sięgam do tej typowo przyziemnej czyli do moich marzeń wnętrzarskich, z których to rezygnowałam w ostatnich miesiącach na poczet innych ważniejszych życiowych priorytetów. Dziś chcę je usystematyzować i mam nadzieję, że choć ich część uda mi się zrealizować z powodzeniem.  

Sypialnia
Zagłówek/ wezgłowie do sypialni, seria Ikea Mandal, szalenie mi się podoba. Wykonany z drewna z 6 regulowanymi półkami, które można umieścić ponad poziom łóżka, co jest bardzo praktyczne w przypadku posiadania łóżka z szufladami. Szerokość 240 cm, cena 499 zł.
Półeczki przesuwane z serii Ikea Brimnes x 2, które chciałabym umieścić we wnęce nad łóżkiem. Szerokość 78 cm, cena 129 zł za sztukę więc wg. mnie bardzo przystępna. 


Półka na książki Ikea Lack 139 zł w rogu koło komody

Drzwi wejściowe do sypialni tego typu, zrobione na zamówienie 600-1000 zł. Chciałabym wymienić drzwi we wszystkich pomieszczeniach.

Chciałabym również zmienić oświetlenie we wszystkich wnętrzach ale żadne mnie nie ujęło

Pokój dzienny
Łóżko z serii Ikea Hemnes, teraz w niższej cenie 999 zł, do niego dno łóżka i dwa materace około 700 zł. 

Pokrycie materaca Oxel, które się rozciąga i dopasowuje do szerokości danego materaca, koszt 49,99 zł. Do ozdoby poduchy, które posiadam w różnych wariacjach.
Pokój dziewczynek
Łóżko piętrowe koszt około 800-1000 zł

Część marzeń się powtarza, część się spełniło a realizacja nawet tego najmniejszego sprawia ogromną frajdę.

Pozdrawiam czytelników (post nie jest sponsorowany)
Dominika

Zachęcam do udziału w konkursie wnętrzarskim na blogu HOME ON THE HILL klik
Do wygrania mnóstwo wspaniałych nagród

6 komentarzy:

  1. Mnie się podoba... Masz zawsze ciekawe pomysły...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. W sferze moich marzen na juz jest zaglowek z polkami ten ze zdjec nad ktorym sa polki wiszace;))) Ostatnil prawie go kupilismy ale okazalo sie ze musimy pp niego jechac do jakiegos zewnetrzenevo magazynu 5km dalej aiec zrezygnowalismy

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę aby wszystkie spełniły się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a powiedz mi te łóżko piętrowe to jakiej firmy?
    bo mi się kojarzy z jednej aukcji na allegro skąd my zamawialiśmy te łóżko piętrowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się u Ciebie! Zostaje na dłużej :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,
    powiem ci tak odnośnie drzwi. Są super..mam takie z porty do garderoby.
    Zadowolona jestem aczkolwiek wg mojego użytkowania nadają się tylko do takiego pomieszczenia. Są szpary między górną futryną, a dołem. Gdyby w pomieszczeniu było otwarte okno to pomimo zamkniętych drzwi czuć by było chłód wszędzie. Kolejnym minusem jest taki, że jak je 'otworzysz' a dokładniej złożysz nie masz szans za klameczkę ich z powrotem zamknąć...jakby się blokowały. Trzeba pociągnąć skrzydło drzwiowe i dopiero można zamknąć.
    Kolejny minus jest taki, że jeżeli będzie ściana krzywa to niestety..będą się same otwierać. Bynajmniej tak opowiadała nam kobieta z salonu drzwi, aby przekazać nam ewentualne wady drzwi.
    Ja musiałam takie kupić..ale nigdy więcej.

    Pozdrawiam, asia
    naszrodzinnyzakatek.blogspot.com -dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...