poniedziałek, 27 czerwca 2011

Tylko ja i moja przestrzeń...

Tylko ja i moja przestrzeń, biorę z niej co najlepsze, śpiewał ktoś kiedyś. Myślę, że słowa tej hip-hopowej piosenki idealnie odzwierciedlają klimat owej blogowej notki. Ta nasza przestrzeń znajduje się około 40 minut drogi od naszego domu, wiedzie krętymi drogami pośród Bursztynowego Lasu, w drodze mijamy Międzynarodowy Ośrodek Żeglarstwa i docieramy w to miejsce, które schowane jest za lasem i pasmem piaszczystych wydm. Kiedyś ponoć ze względu na swoją dzikość i wyobcowanie była to plaża nudystów a teraz odnaleźć można tu spokój duszy. Tym razem było wietrznie, uwielbiam wspiąć się na szczyt skalistego wzgórza i wsłuchiwać się w szum fal bijących o kamienny brzeg. Uwielbiam czuć piasek pod stopami, letni wiatr na policzkach, po prostu uwielbiam tam być.












6 komentarzy:

  1. A zabierzesz mnie tam jak juz moje sciezki zaprowdza mnie w wasze strony? :) Pieknie... klimatycznie....mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z nutką podekscytowania, jeśli tylko odwagi wam nie zabraknie, serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie!!
    Uwielbiam i ja te wasze morskie klimaty!!
    Jedyne miejsce zaraz po moich Mazurach gdzie czułabym się szczęśliwa!!!
    Pozdrawiamy Kamila & Spółka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ przepiękne zdjęcia. Raz w życiu byłam nad morzem a teraz marzę aby pojechać i wykąpać się po raz pierwszy w życiu w morzu. Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane. Zdjęcia oddają klimat. Ja kocham morze i szum wody, ten cieplutki piasek pod stopami, wiatr we włosach, uwielbiam wpatrywać się w morze aż po horyzont. To mnie uspokaja, wycisza a moja dusza i ciało się radują. Mimo że woda nie jest spokojnym żywiołem dla mnie morze, plaża to oaza spokoju... Zazdroszczę że mieszkanie nad morzem. Ja póki co nie mogę się tam przeprowadzić, no ale w przyszłości... jak najbardziej! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie raz Ci wspominałam, że zazdroszczę Wam tej bliskości morza, ach jak tu pieknie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...