czwartek, 14 sierpnia 2014

Stare Miasto Gdańsk

Gdańsk nie jest moim rodzinnym miastem, gdzieś już chyba o tym pisałam, ale poza Krakowem i Poznaniem, nigdy dotąd żadne polskie miasto nie zrobiło na mnie tak ogromnego wrażenia. Ilekroć bywam na Starówce a dzieli mnie od niej około 7 km drogi, pozostaję wzruszona i zachwycona jego klimatem. Wraz z upływem lat, ulega metamorfozie i coraz bardziej cieszy się popularnością przyjeżdżających turystów i mieszkańców. Ja lubię je szczególnie poza sezonem, gdy nie jest tak gwarno i tłoczno a tu nasz spacer z początku lipca, ciesze się, że tu mieszkam.














6 komentarzy:

  1. żadne polskie miasto nie zrobiło na mnie takiego wrażenia.....tęsknie za widokiem Gdańska...
    pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię odwiedzać Gdańsk:)
    i tak jak Aldia Arcadia twierdzę, że żadne inne nie zrobiło na mnie takiego wrażenia...jakaś dobra energia chyba tam krąży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia Kochani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam raz w w Gdańsku i na swój sposób mnie urzekł :)
    a jestem z Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak z Sopotem, kocham go od zawsze i wiecznie mnie zachwyca mimo, że znam go od urodzenia. Piękne zdjęcia i Wy jacy szczęśliwi:)) Uściski wielkie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz a ja z kolei z całego trójmiasta Sopot lubię najmniej, jeżdżę tylko gdy mamy wizyty u dentysty, mój mąż natomiast codziennie bo to jego miejsce pracy :-) Pozdrawiam i ściskam również

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...