czwartek, 14 sierpnia 2014

Letnie poranki i wieczory

Uwielbiam lato, dla mnie mogłoby trwać cały rok. Dni są długie i do zachodu słońca ma się ten cenny czas dla siebie i dla rodziny, słońce pobudza mnie do wszelkiej aktywności życiowej a ciepłe dni wprowadzają w dobry nastrój. Te letnie wschody i zachody słońca, których zostało nam już niewiele wykorzystujemy w mniej lub bardziej kreatywny sposób a to jeden z nich, wieczór na naszym tarasie. Cykały świerszcze, leciała ulubiona muzyka z ipadowego głośnika, dzieciaki sączyły koktajl jagodowy i pałaszowały jagódki utarte z cukrem a my nie co bardziej orzeźwiający napój. Było miło i zabawnie- kocham. Czasem tak niewiele potrzeba do szczęścia. 
Brakuje tu zapewne jakiejś fajnej aranżacji ale u nas liczyła się chwila więc wieczór spontaniczny, bez stylizacji w dekoracje czy wymyślne potrawy kulinarne.






A to z innej perspektywy, o poranku, dzieci lepią mama sprząta

P.S. Wczoraj zaliczyłam trening gigant czyli moją ulubioną fit formę i na deser po raz pierwszy power pump i żyję, mam się dobrze i bez zakwasów czy bóli mięśniowych.

3 komentarze:

  1. Super, że macie taras zaraz przy mieszkaniu, życzę Wam jak najwięcej takich wieczorów.. U nas póki co deszczowa aura...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam prognozy, na południu Polski rzeczywiście nie są zbyt optymistyczne ale u nas w nocy też dziś lało.

      Usuń
  2. według mnie lampiony (świeczki) są idealną dekoracją na wieczór spędzony na tarasie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...