wtorek, 5 sierpnia 2014

Wakacje Zakopane cz. 1

Wakacje w Zakopanem to pomysł mojego męża, plan zwiedzania również. Na początku sceptycznie podchodziłam do owego wyjazdu gdyż pogoda nad morzem nas w tym roku wyjątkowo rozpieszcza a ja jestem ogromną miłośniczką plażowania, a gór nigdy nie lubiłam w okresie letnim. Pensjonat Willa Wyskówka, w którym mieszkaliśmy malowniczo położony jest w lesie, z okien podziwialiśmy swojskie klimaty i góry, dzieciaki miały swój pokój, warunki bardzo dobre, śniadania serwowane przepyszne. Wieczorem spędzaliśmy czas w ogrodzie. Każdego dnia natomiast aktywnie podbijaliśmy miejsca wymagające świetnej kondycji piechura. My, czyli ja i mąż jesteśmy raczej w formie fitness-owej ale fakt dźwigania po kilkanaście a nawet kilkadziesiąt km dziennie bagaży i dzieci nie należał do łatwych. Tak czy inaczej nasze nogi zaprowadziły nas na Kasprowy Wierch, Gubałówkę, Morskie Oko, Dolinę Chochołowską, Wielką Krokiew, relaksowaliśmy się również w termach Szaflary. Był to niezwykle aktywny aczkolwiek cudowny czas naszej 4-ki. Zakopane nie chwyciło mnie jednak za serce, Krupówki oceniam jako miejsce zatłoczone i bardzo hałaśliwe, atmosfera panująca na nich była bardzo męcząca. Górale nie odstępują Cię na krok, a wysokie koszty wczasowania narzucone przez nich przeszły nasze oczekiwania. Urlop dopełniliśmy wypadami na gdańską Starówkę, Wyspę Sobieszewo i do Łapina. Późne wieczory natomiast spędzamy w naszym ogródku, pałaszując przy  świecach przygotowane uprzednio pyszności. Uwielbiam wakacje i piękną, słoneczną aurę oraz moją hardcorową rodzinkę. 

Gubałówka








 Kasprowy Wierch






Wielka Krokiew






2 komentarze:

  1. jaka piękna rodzinka, ja też nie przepadam za Krupówkami choć góry uwielbiam o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - piękne wakacje. W górach byłam raz w życiu, ale bardzo chciałabym tam wrócić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...