czwartek, 3 marca 2011

Moje miejsce na M...

W moim miejscu tym na m...możesz poczuć zapach czekolady i świeżo upieczonej szarlotki, możesz usłyszeć radosny śmiech trzyletniej Amelii, ujrzeć jak beztrosko i rześko wygląda świat oglądany oczyma dziecka.Czasem też możesz zabrać się z nami w nasze magiczne miejsca, te z dużą ilością jodu, miękkiego piasku, wykąpać się w spienionych falach Bałtyku. Może to być także spacer po sopockim molo, czy gdańskiej starówce, wyprawa z plecakiem pełnym kanapek na Kaszuby czy wypad do pobliskiego lasu. Możesz też poleniuchować w naszym ogrodzie, podejrzeć z jakim zapałem sadzę kolejną roślinkę, maluję płot, stawiam swoje kolejne kroki i spełniam się w roli niezdarnej ogrodniczki. Gdy będziesz miał/a już dość zawsze możemy posłuchać dobrej muzyki, bo ta przecież koi zmysły i łagodzi obyczaje, możemy też podyskutować o dobrym kinie czy książce. Gdy dopadnie Cię nuda zawsze możesz zerknąć na moje pomysły i inwencję twórczą, podejrzeć, pochwalić lub skrytykować nowo kupiony wazon, świeczkę czy kolejny komplet bawełnianej pościeli. Możemy też poprzestawiać meble w pokojach, pomalować ściany, złożyć szafkę na buty... To miejsce na m... to te pełne miłości, spełnionej lub gdzieś głęboko skrywanej, pełne marzeń, do których dążę uparcie i tych odległych, trudnych, niedoścignionych. Moja literka M, po prostu moje miejsce na m...

4 komentarze:

  1. Piękne to zdjęcie kojarzy mi się ze Skandynawią:)))Takie jak poster

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogowym świecie:-)
    Zdjęcie pełne uroku.
    Rzeczywiście nieco w skandynawskich klimatach.
    Powodzenie w blogowaniu życzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Przede wszystkim dziekuje za dowiedziny na moim blogu. Troiche oniemialam jak zajrzłam do Ciebie, bo po pierwsze , jestes z Gdańska czyli mojego miasta gdzie sie urodziłam i mieszkalam wiekszą cześć zycia( teraz Kaszuby) a po drugie , uslyszałam dzwięki mojego ulubionego utworu , mojego ulubionego muzyka... więc nieważne wszystko inne jestem oczarowana.... na pewno zostane tu dłużej....

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak pięknie piszesz, że chyba zostanę tu na dłużej :) Wciągnęły mnie strasznie takie blogi o matkach i dzieciach, o pasjach, tworzeniu i dobrych zdjęciach. Zaczynam więc też ze swoim :) I zajrzę do Ciebie z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...